Що таке чат-бот та його переваги в бізнесі

 

Чат-бот – це програма, яка виконує функцію співрозмовника, або віртуального помічника, та імітує спілкування з живою людиною. В його основі лежать заздалегідь прописані сценарії, завдяки яким бот може одразу видавати потрібну відповідь. Він не замінює оператора підтримки цілком, але може взяти на себе більшу частину його задач (якщо ми говоримо про типові задачі). 

Якщо ви думаєте, що чат-бот це тільки про “невичерпну енергію”, готуйтеся трошки змінити цю думку.

Отже, до основних переваг чат-бота відноситься:

  • Потрібно лише один раз вкласти кошти у розробку або придбання чат-бота. Тільки уявіть, як ви зможете автоматизувати рутинні процеси компанії та направити сили на інші, важливіші питання.
  • На зв"язку цілодобово. Як було зазначено вище, чат-бот може відповідати навіть у нічний час та на вихідних, коли компанія відпочиває. Це також дає можливість обробляти лідів без участі команди.
  • Глибший аналіз спілкування. Залежно від програмного забезпечення, можна проаналізувати контент, який був запропонований користувачу, скільки разів, яка була відповідь тощо.
  • Збільшення залученості аудиторії. Завдяки чат-боту, люди отримують інформацію швидко, а вчасно надана підтримка майже гарантує “підігрітого” ліда, що потім може перетворитися на клієнта.