Digital - marketing

Digital - marketing - цей напрямок маркетингу, який призначенний для просування послуг і товарів за допомогою цифрових технологій, що використовуються на всіх етапах взаємодії із споживачами. Від інтернет-маркетингу він відрізняється тим, що використовує не лише Всесвітню павутину, але і офлайн-інструменты (smart- гаджети, POS- термінали та ін.).

До інструментів Digital -маркетинга належать усі способи, засоби і заходи, що дозволяють оповістити багато людей, акцентувати увагу потенційних клієнтів до компанії, бренду, послуги або продукту. Найчастіше одночасно залучають декілька інструментів, що дозволяє охопити максимально цільову аудиторію та досягти високої ефективності просування.

Основними інструментами digital- маркетингу є наступні:

  1. Контекстна реклама. Вона полягає в розміщенні рекламних оголошень (текстових, графічних і/або у вигляді посилань) на тематичних сайтах.

  2. SEO-просування. Його метою є підняття сайту рекламодавця у видачі по тематичних запитах, для чого виконується пошукова оптимізація та ін.

  3. Банерна реклама. На сторонніх тематичних ресурсах здійснюється розміщення графічних банерів з пропозицією продукту/послуги.

  4. Рекламні вікна. Це спосіб інтернет-реклами, що забеспечує показ спливаючих рекламних вікон на тематичних майданчиках.

  5. Телевізійна реклама. Вона коштує помітно дорожче в порівнянні з інтернет-рекламою, зате дозволяє охопити максимальну аудиторію різного віку.

  6. Радіореклама. Це теж досить дорогий, але ефективний спосіб донести свою пропозицію до широкої аудиторії.

  7. Нативна реклама. Вона полягає в публікації на сторонніх ресурсах "природних" матеріалів (відгуків, експертних думок та ін.), що підштовхують до купівлі товару/послуги.

  8. СМС-розсилка. Абонентам мобільних операторів розсилаються рекламні повідомлення з пропозицією рекламодавця.

  9. QR- коди в offline. Цей спосіб часто практикується для мотивації інсталювати додатки, скористатися іншими цифровими продуктами або послугами.

  10. Вірусна реклама. Вона передбачає створення контенту (частіше за усе мультимедійне) з провокаційним змістом, через що користувачі самі поширюватимуть його в мережі (діляться на своїх блогах, з друзями по соц. мережах і т. п.).

У digital- маркетингу можуть використовуватися і інші інструменти, основані на цифрових технологіях : від рекламної пропозиції при інсталяції програм до розсилки на e - mail або мелодій, які використовуються для утримання абонентів на лінії. Такі традиційні засоби, як газети або флаєри, якщо вони містять QR- код в оголошенні (тобто передбачають застосування цифрових технологій) - це також digital -маркетинг.